
סדנת שירות
'הערך המנטלי'
הכרת מודל הערך המנטלי על מרכיביו השונים, והיכולת להביא אותם לידי ביטוי באופן אישי ומקצועי. באמצעות מודל 'הערך המנטלי' יחוזקו בהכרח היכולות האישיות של המשתתפים בהיבטי הבנת צרכי הלקוח ויכולת מתן מענה מיטבי ושירותי בהתאם לדרישות המשתנות.
הסדנא מיועדת לנותני שירות פרונטלי או טלפוני ותותאם לצרכים השונים בהתאם לכל אחת מהמחלקות נותנות השירות.
הערך המנטלי- המקום שבו משתלבים ערכים, אמונות, יכולות, תחושות, רצונות והתנהגויות באופן שמאפשר לך להיות שלם עם עצמך.
חלק ראשון
הרצאה שעה וחצי
הרצאה תאורטית מעוררת השראה, המסבירה ומפרטת כיצד בונים ערך מנטלי אישי וכיצד ניתן לתחזק אותו לאורך זמן על מנת שיאפשר הצלחה וודאית מתמשכת שתשפיע באופן ישיר על היכולת לתת שירות ברמה גבוהה.
חלק שני
סדנא 3 שעות
- עקרונות בסיסיים למתן שירות מיטבי
- בניית הערך האישי והקבוצתי במתן שירות עבור הלקוחות
- דגש על השקעה בשירות ככלי מרכזי לשיפור שביעות רצונם של הלקוחות מהמענה הניתן
- "למה כדאי לי לתת שירות מיטבי " – הרווח של נותן השירות
חלק שלישי
סדנא 3 שעות
- מתן כלים מעשיים לשיפור מידי במתן השירות
- בניית תפיסת שירות אישית ומחלקתית
- התמודדות עם לחץ וריבוי לקוחות בו זמנית
- תרגול סימולציות בתחום מענה השירות ללקוחות