אסטרטגיה מנטלית ארגונית

כדי להוביל לאורך זמן נדרש הארגון לדמיין ולממש מציאות חדשנית הכוללת מוצרים ושירותים המקדימים לכאורה את זמנם. הצלחה מעשית הינה היכולת לממש מציאות חדשנית במרחב הפוטנציאל הארגוני, בזמן הנכון ולטווח ארוך. מימוש אסטרטגיה מנטלית ייצר בהכרח תוצאות טובות יותר עבור הארגון.

priscilla-du-preez-XkKCui44iM0-unsplash (1)

במה עוסקת אסטרטגיה מנטלית ארגונית?

אנשים

מקצוע
משפחה
התפתחות אישית
תגמול

 בסיס הארגון. התאמה מקצועית לתפקידים בארגון הינה רק חלק מתהליך בחינתם והערכתם של האנשים ו/או המועמדים לשורות הארגון. בשלב הראשון ניתן באמצעות כלים פרקטיים למדוד ולהעריך את הנדבכים "הרכים" יותר של האנשים בארגון: עד כמה הסטאטוס המשפחתי, דפוסי ההתנהגות, האתגרים וההתפתחות האישית משפיעים על רמת התפקוד המקצועית של כל פרט? של הצוות? עד כמה האנשים זוכים להשראה ופתוחים לחדשנות והשקפות חדשות, אשר ישפרו את רמת האינטואיציה והיצירתיות, וכפועל יוצא את תפוקתם ותרומתם לארגון? עד כמה האנשים מכירים בערכים ובאמונות שלהם, שלמים עם עצמם ומחוברים באמת לחזון הארגון?

תוצאות עסקיות

הערכת מרחב פוטנציאל
ביטחון ודימוי עצמי
אישי וארגוני
תגמול

באמצעות אסטרטגיה מנטלית מבית TMV, נדע להעריך על בסיס התוצאות העסקיות הקיימות את מרחב הפוטנציאל שבו ראוי על הארגון לפעול ולהתעצם. התוצאות העסקיות הקיימות מייצרות בקרב אנשי הארגון בהכרח דימוי עצמי הנמוך מהפוטנציאל. התאמת מרחב הפוטנציאל הארגוני מחייב במקביל להעלות את הדימוי העצמי והביטחון האישי של האנשים כפרטים וכצוות – וזאת באמצעות אימון מנטלי אישי וקבוצתי מותאם. אלו נדרשים ויכולים לקבל ביטוי בפרוצדורות, בנהלים ובתהליכים היומיומיים של הארגון ולא באופן חד פעמי או תלוי מיקור-חוץ.

חזון

לעורר השראה
לחשוב
לחיות
לפעול חזון

 ליבת האסטרטגיה המנטלית תסייע לאנשים בארגון לעורר השראה חיובית הדדית, פתוחה, חדשנית ואמיצה. כך תתעצם האינטרקציה הבין-אישית, יעלה הדימוי העצמי של הארגון ויעניק לאנשיו ביטחון לחשוב ולחיות את מרחב הפוטנציאל הארגוני ואת חזונו. מכאן, הדרך לשיפור הביצועים הארגוניים והישגיו – קצרה!

תוכנית פעולה אסטרטגית – שלושת השלבים

הערכה

שאלון אישי
שיחות
תצפיות (דיונים, ישיבות)
סיורים בסביבת העבודה

תמונת מצב

דו"ח מנהלים
גיבוש תמונת מצב מנטלית-ארגונית

תוכנית עבודה

אימון וליווי אישי למנהלים ולבעלי תפקידים בכירים
שיח קבוצתי מקדם/חשיבה חיובית ארגונית
מגוון סדנאות מותאמות
הרצאות העשרה והשראה

ליאת, מחנכת בבית הספר

"החלטתי ליישם את 'הערך המנטלי' באמצעות אחד מהבונים שלמדנו בסדנה. החלטתי לשלב 'שעת דמיון' מדי שבוע עם הכיתה שלי. לא האמנתי שזה יהיה אחד השיעורים החזקים והמשמעותיים ביותר עבור התלמידים שלי השנה. תודה גדולה על ההשראה שלכם."

חיים, מפקד בכיר במטה המכללה

"בסוף כל שבוע אנו מבצעים משוב, סיכום ולמידה. להלן משוב צוערי קורס הקצינים המבצעיים על פעילותך 'מנהיגות בספורט במודל הערך המנטלי'. כפי שאתה רואה היא דורגה גבוה מאד. למעשה, מדובר באחת הפעילויות המובילות בקורס כולו. תודה גדולה ובהערכה רבה." 

משתתף בסדנת 'הערך המנטלי'

"אין ספק שזה מעורר השראה, ויותר מכך מחשבה אמתית על מה שאנחנו עושים כאן. אני בהחלט חושב שאני חייב 'לחשב מסלול מחדש' בכל הקשור לאיזונים שלי בחיי."

Kennedy Ndemo CEO Alidais Sports Group in Kenya

Thank you so much Sir. You are a great men. I am humbled to have been connected to you. Looking forward into working with you towards the success of our National Mental Sports Conference in Kenya

שיר טנא – סטודנטית בקורס 'תודעה רצה' מבוסס הערך המנטלי בפקולטה לפסיכולוגיה

"גדעון, הייתה לי הזכות להיחשף אליך ולקורס הגאוני הזה, שכן ירבו כמותו באקדמיה.
תודה על ההזדמנות להסתכל על מה שכן יש בחיים האלו, ולא רק להתבונן על מה שיש לנו – אלא להעצים את מה שיש לנו, ולקחת את זה 70 צעדים קדימה.

Reta Alemu Nega Ambassador & Special Envoy

Thank you so much for this wonderful Workshop. The mental value is so powerful. Hard to believe, that I have declined my book publishment for 15 years, and you, Ran and Gideon, with your desire and passion lead me to decision to publish my secret book immediately

שווה לשמוע אותנו גם ב

סדנאות והרצאות

הרצאות השראה מטלטלות מעולמות העסקים, הספורט, החינוך והצבא.

סדנאות מנטליות מגוונות בהתאם לדרישת וצרכי הלקוחות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן