אימון וליווי מנטלי און ליין

אימון וליווי מנטלי און ליין

האיגוד האמריקאי להכשרה ופיתוח מנהלים מצא כי 75% מהמנהלים טוענים כי אימון אישי הינו קריטי בהתפתחותו של כל אדם בתחומי חייו העיקריים.

אימון מנטלי חשוב לכל אדם בשלב כלשהו במהלך חייו. אנחנו מאמינים שהאימון המנטלי מאפשר לנוע לכיוונים הרצויים עבורנו, כל אחד בקצב שלו.

לעיתים אין לנו זמן פנוי אם לוקחים בחשבון את משך הנסיעות (הלא מדובר בניהול זמן), לעיתים אנחנו חוששים לעשות צעד גדול קדימה ולהיפגש עם מאמן אישי שאיננו מכירים (תחושות) ולפעמים פשוט נוח לנו יותר לשבת בפינה האישית שלנו ומשם לקיים אינטראקציה עם מאמן.

העולם הדיגיטלי מאפשר לנו היום לקבל מוצרים ושירותים באמצעות הרשת. אנו נוכחנו לדעת שיש אנשים שעבורם אימון מנטלי און ליין הוא פתרון נכון יותר ומועיל יותר מאשר פגישות אישיות פיזיות.

למי זה מתאים ? לכל אחד שרוצה לעשות שינוי כלשהו בחייו ומוצא לנכון שעבורו עדיף תהליך מהבית באמצעות המחשב. זה יכול להיות רצון לשינוי בקריירה, התמודדות עם לחצים ומשברים במקום העבודה, בבית, בזוגיות או בהתפתחות האישית. לעתים המועקה היא כלכלית ולעתים זה התסכול או הרצון למצוא ניצוץ חדש לחיים שלנו. ולא, אין סיבה לחכות. ככל שעובר הזמן, ההחלטה לבצע שינויים הופכת להיות מורכבת יותר.

איך זה עובד ? כל אחד בוחר את המאמן שאתו הוא רוצה לבצע את התהליך, רן צור או גדעון תמר (קראו עלינו בעמוד 'מי אנחנו ?'), מגדירים מסגרת זמנים ומתחילים לעבוד. תהליך האימון והליווי מתבסס על פגישות און ליין, משימות שניתנות מפגישה לפגישה, משימות נוספות שניתנות באמצעות המייל האישי וכמובן שהתבססות גם על וואטסאפ לליווי השוטף.

מבנה קלאסי של תהליך אימון:

  • בחירת מאמן אישי (רן או גדעון)
  • קבלה בדואר האלקטרוני ומילוי שאלון דיגיטלי – הערכה מנטלית אישית.
  • מפגש און ליין ראשון בו נתעמק בשאלון ההערכה המנטלית ונבין לעומק את בסיס מודל "הערך המנטלי" האישי.
  • סדרה נוספת של 5 מפגשים נוספים און ליין הכוללים העמקה בתחומי החיים הנבחרים, לימוד, תרגול והטמעת כלים מנטליים תודעתיים ומעשיים.

הדבר המשמעותי בתהליך האימון: איננו מחכים לתום התהליך כדי לצאת לדרך. אנחנו יוצאים לדרך פרקטית להשגת השינוי המבוקש מיד עם תחילת התהליך. ייחודיות העבודה באמצעות מודל 'הערך המנטלי' הינה היכולת ליישם תודעתית ומעשית במקביל.

בתום התהליך, ובהתאמה למתאמן – ניתן לקיים סדרת אימונים עתיים נוספים בהתאם לצורך.  

אז למה אתם מחכים ?

Scroll to Top
דילוג לתוכן